حضور آقای آهنگران دردومین همایش آزادگان اردوگاه موصل2 /تصویری

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت13:25---21 اسفند 1391
بسم رب الشهداء سلام خدا بر شهیدان سلام خدا بر امام و رهبر شهیدان سلام خدابر جانبازان و دلسوختگان راه نظام و انقلاب اسلامی سلام خدا آزادگان و غل وزنجیر دیدگان در خط اسلام ناب محمدی
خدایا تو را سپاس که بار دیگر به من فرصت دادی تا بتوانم به گذشته ی زیبای خویش بر گردم و بر گذشت 20 سال از آن ایام حسرت خورم و آه از نهاد خود بر آرم (لیت الشباب یعود یوم حتی اخبره ما فعل المشیب ) آری پس از سالها توفیق حاصل شد و گویا در این دنیا آیه قران که برای برخی از نا بندگان و نا سپاسان رد و کللا خطاب گردیده برای من و امثال من محقق کردید و آ ن آیه (رب ارجعونی لعلی أعمل صالحاً ) است ار جانب خداوند منان و رب رحیم محقق گردید که ای بنده من بار دیگیر به تو فرصت دادم تا تو برگردی آری تا تو برگردی و شروع دوباره ای داشته باشی خدایا تو را سپاس و حقیقتاً تو را


محسن
ساعت13:25---21 اسفند 1391
بسم رب الشهداء سلام خدا بر شهیدان سلام خدا بر امام و رهبر شهیدان سلام خدابر جانبازان و دلسوختگان راه نظام و انقلاب اسلامی سلام خدا آزادگان و غل وزنجیر دیدگان در خط اسلام ناب محمدی
خدایا تو را سپاس که بار دیگر به من فرصت دادی تا بتوانم به گذشته ی زیبای خویش بر گردم و بر گذشت 20 سال از آن ایام حسرت خورم و آه از نهاد خود بر آرم (لیت الشباب یعود یوم حتی اخبره ما فعل المشیب ) آری پس از سالها توفیق حاصل شد و گویا در این دنیا آیه قران که برای برخی از نا بندگان و نا سپاسان رد و کللا خطاب گردیده برای من و امثال من محقق کردید و آ ن آیه (رب ارجعونی لعلی أعمل صالحاً ) است ار جانب خداوند منان و رب رحیم محقق گردید که ای بنده من بار دیگیر به تو فرصت دادم تا تو برگردی آری تا تو برگردی و شروع دوباره ای داشته باشی خدایا تو را سپاس و حقیقتاً تو را


محسن
ساعت13:25---21 اسفند 1391
بسم رب الشهداء سلام خدا بر شهیدان سلام خدا بر امام و رهبر شهیدان سلام خدابر جانبازان و دلسوختگان راه نظام و انقلاب اسلامی سلام خدا آزادگان و غل وزنجیر دیدگان در خط اسلام ناب محمدی
خدایا تو را سپاس که بار دیگر به من فرصت دادی تا بتوانم به گذشته ی زیبای خویش بر گردم و بر گذشت 20 سال از آن ایام حسرت خورم و آه از نهاد خود بر آرم (لیت الشباب یعود یوم حتی اخبره ما فعل المشیب ) آری پس از سالها توفیق حاصل شد و گویا در این دنیا آیه قران که برای برخی از نا بندگان و نا سپاسان رد و کللا خطاب گردیده برای من و امثال من محقق کردید و آ ن آیه (رب ارجعونی لعلی أعمل صالحاً ) است ار جانب خداوند منان و رب رحیم محقق گردید که ای بنده من بار دیگیر به تو فرصت دادم تا تو برگردی آری تا تو برگردی و شروع دوباره ای داشته باشی خدایا تو را سپاس و حقیقتاً تو را


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:همایش آزادگان اردوگاه موصل2,ساعت 22:14 توسط بمانی| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com